VERZENDINGEN

Verzendingen

Verzendkosten

  • Levering (*) op werkdagen in België: 4,95€
  • Verzendkosten worden berekend per adres/levering
  • Bestel je voor minstens 65€? Dan versturen we je bonbox(en) gratis naar je toe. 

(*) Als het door jou ingegeven leveradres geregistreerd staat bij bpost, dan krijgen de ingestelde levervoorkeuren voorrang! Wijzelf hebben hier geen invloed op. Meer informatie hierover kan je vinden op de website van bpost: https://www.bpost.be/site/nl/ontvangen/pakjes-ontvangen/mijnvoorkeuren

Afhalen

Enkele locaties in de regio waar bestellingen gratis kunnen opgepikt worden. Meermaals per week is er transport en na bericht dat het klaar is haal je het gewoon op (deze zaken hebben zelf GEEN stock).

  • Drankenhandel Niemegeerts – Hauwaart 111 – 9700 Mater (Oudenaarde)
  • In de blomme – Abdijstraat 24 – 9700 Ename (Oudenaarde) op 2 huizen naast het atelier !

Bonboxy heeft geen eigen winkel en omdat snoepen koken en gieten in het atelier niet zomaar te onderbreken zijn.

Levertermijnen

  • We streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te overhandigen aan bpost. We laten de pakketjes ophalen op dinsdag en donderdag. Leveringen zouden, als alles bij de bpost goed verloopt, moeten plaatsvinden op woensdag en vrijdag.    
  • Je ontvangt een email zodra wij je bestelling hebben ingepakt met de track & trace code van bpost. 
  • Meestal komt een pakket de werkdag na verzending toe, maar dat is geen garantie (binnen België)
  • Het is niet mogelijk om zelf een leveringsdatum te kiezen. 
  • Op zaterdag, zondag en feestdagen zijn er geen leveringen.
Niet thuis? 

De postbode van bpost zal één keer langs komen met jouw bonboxy(s). Als je niet thuis bent, zal de postbode een briefje achterlaten in je brievenbus. Hiermee kan je je bonboxy ophalen in het postkantoor of in het aangeduide postpunt in de buurt. 

Terug naar afzender

Zorg ervoor dat het adres dat je ons doorgeeft volledig en correct is en vermijd extra retour-en verzendkosten.

Redenen van terugkeer naar afzender:

  • onjuist/onvolledig adres 
  • bestemmeling verhuisd
  • levering geweigerd
  • pakket niet op tijd opgehaald in het postkantoor/postpunt of pakjesautomaat

Bpost rekent ons bijkomende kosten aan als een pakket ‘terug naar afzender’ komt. Deze kost (2,75€) wordt doorgerekend aan de klant. Het pakket kan nadien opnieuw worden verzonden mits betaling van de nieuwe verzendkosten en retourkosten. Ook als het pakket de eerste keer gratis verzonden werd. 

Bonboxy beschadigd of verloren

Hiervoor zullen wij een dossier opstarten bij bpost. Daarvoor hebben wij foto’s nodig van je toegekomen bonboxy(‘s). Zonder deze foto’s kunnen we geen dossier opstarten. 

– Foto van de beschadigde inhoud

– Foto van de verzenddoos/verpakking waarop het bpost verzendlabel duidelijk (!) leesbaar is. 

Status ‘afgeleverd aan huis’ maar niets ontvangen?

Stuur ons een mail met uw bestelnummer en telefoonnummer en dan contacteren wij u voor een oplossing. 

Hou er rekening mee dat wij afhankelijk zijn van de snelheid waarop bpost het dossier van verlies of schade verwerken. 

Heb je nog vragen?

Stuur ons een mailtje (info@bonboxy.be) of laat een boodschap na via het contactformulier. Een telefoon kan ook op het nummer 0495161236 (maandag – vrijdag 10u – 17u)

 

b i s